BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, 17 October 2012

Hati

Setelah lama ku tidak update cerita kt blog ni. ase windu pulak kan.. nk cite pon banyak sangat cita nk cita.

Well semua nyer bermula dengan sebatang pencil berwarna biru.
Dengan pencil warna biru tu bermula lah warna dan warni dalam hidup ku KOT.
mungkin tidak mungkin ye. mungkin betul mungkin salah.

Semua terletak pada ketentuan Tuhan. Kita hanya merancang dia yang menentukan. Tak boleh nak salahkan takdir kan. Kita nk ubah semua kena hadir dengan usaha.

Tapi kan. aq ni pemalu sikit kalau nak tanya-tanya pasal hati. Sebab Hati leh sebab kan kita mati. Tapi kalau melayan Hati kita akan hanyut. Mungkin suatu Hari nanti akan datang satu semangat untuk bertanya kan pasal hati. Mungkin suatu hari nanti hati ini akan bercakap sendiri.
Mungkin Suatu hari nanti hati ini akan mati kerana menahanyer terlalu lama.

Sedih ada gembira pon ada. Kalau boleh nak bagitahu je sekarang. Tapi tak bule. Kami semua nk Final dah. Takot ganggu pulak kan.

Kawan aku cakap yg aku ni Baik orang nyer. Bkn nk bangga tapi dah memang sikap aku untuk buat kawan2 aku tersenyum dan gembira. Ada yang tak suka. Tapi semua tu terpulang la kepada individu yang tak suke. Kengkadang ada yg cakap Annoying la.Tp nk wat cm mana kan. Kita nk wt awak sume eppy tu je. x lebih dari tu pon. Yg penting kita wt dgn hati yg ikhlas

akhir kata...
Doakan ayah saya Jaffar Bin Majid yg sedang berkerja di MEKAH sekrang.
Moga2 abah sihat sentiasa dan jaga diri selalu. Jgn buat kerja berat2 sangat tau abah.Risau Syahmi kt sini. doakan abah selalu. Abah kalau tak sihat makan ubat tau
kat sana. Kena banyak rehat. Kerja tangkap gambar susah tau. Thanks sebab sanggup berkorban untuk kami semua. ^ ^

                                                              ::.. Assalamualaikum...::

0 comments: